Biznes już od dawna przeniósł się do sieci. Oczywiście wszystko zależy od branży. Kawiarnie i piekarnie nadal pracują stacjonarnie, ale poszerzają swoją działalność o sprzedaż produktów online z wysyłką lub odbiorem osobistym przez klienta. Dzięki takim posunięciom wiele firm przetrwało trudny, pandemiczny okres, który negatywnie wpłynął na wiele branż. Jak zaistnieć w Internecie? Od czego rozpocząć? Jeśli masz już pomysł na biznes, poproś specjalistę o stworzenie profesjonalnej strony internetowej. Następnie rozpocznij komunikację z grupą docelową,której dedykujesz produkty i usługi. Pomyśl także o artykułach sponsorowanych, firmowym blogu, pozycjonowaniu oraz kampanii Google Ads. Jeżeli prężnie działasz na wszystkich wymienionych obszarach, ale nadal chcesz poszerzać rynek zbytu, sprawdź co oferuje porównywarka cenowa Asortimo.
Porównywarka cenowa Asortimo – szansą dla przedsiębiorców!
Porównywarka cenowa Asortimo pozwala klientom znaleźć artykuły z różnych kategorii w możliwie najniższych cenach. Co trzeba zrobić, by rozpocząć poszukiwania artykułu? Na stronie głownje porównywarki cen znajduje się okienko wraz z lupą. Należy wpisać to, czego szukasz, a już po chwili można przeglądać wszystkie dostępne produkty. A przedsiębiorcom ułatwia sprzedaż produktów na zagraniczne rynki. Jak to działa? Przedsiębiorca umieszcza produkty na porównywarce cenowej, tym samym sklep znajduje się w bazie Asortimo. Na platformie można swobodnie publikować artykuły eksperckie o charakterze poradnikowym wraz z linkiem sponsorowanym. Tym sposobem przedsiębiorca dba o ekspozycję produktów na nowych rynkach zbytu. Porównywarka cenowa pomaga uzyskać lepszą widoczność witryny w wyszukiwarce, a na kampaniach Google Ads zaoszczędzisz nawet do 20%. Na platformie Asortimo, w jej bazie istnieje już ponad dwieście sklepów, pięćset tysięcy produktów oraz sześć tysięcy marek w aż ośmiu krajach.