Informator to często wizytówka firmy. To rodzaj publikacji, w której są zawarte najważniejsze informacje dotyczące danego biznesu – o jego działaniu, historii, statucie oraz ofercie. Firma Fesido również drukuje informatory. Bardzo dba o to, aby były one przygotowywane i projektowane ze szczególną starannością. Często to właśnie taki informator jest czymś, co trafia w ręce klienta jako pierwsza reklama danego biznesu.
Ważnym elementem takiego informatora jest język, którym się w nim posługujemy. Inaczej będą przecież napisane informatory na temat jakiegoś liceum, które są skierowane do ucznia, a inaczej takie przeznaczone dla osoby starszej na temat zajęć dla seniorów. Pełnią one funkcję użytkową i mają do przekazania konkretne informacje. Fesido chce, żeby ich informatory spełniały właśnie to zadanie, a poza tym, aby były atrakcyjne wizualnie i przyciągały wzrok odbiorcy.
Proces projektowania informatora
Przygotowanie wartościowego informatora wymaga czasu oraz pracy jak wszystko. Istnieje kilka pytań, na które trzeba sobie odpowiedzieć, aby dobrze wykonać takie zadanie.
- Dla kogo przeznaczony będzie informator?
- Jakie ma zawierać informacje?
- Jaki budżet można przeznaczyć na jego publikacje?
- Jak ma wyglądać graficznie i jakie zawrzeć tam zdjęcia?
- Czym wyróżnić go wobec innych publikacji?
Fesido do każdego informatora podchodzi w sposób indywidualny, nie powiela utartych schematów. Dba o różnorodną szatę graficzną oraz dobry podział tekstu na rozdziały, podrozdziały i inne. W ofercie mają dostępne informatory zarówno cyfrowe, jak i papierowe.
W Fesido wiedzą, że pierwsze wrażenie jest niezwykle istotne, jeśli klient ma do czynienia z reklamą. Publikacje, które trafiają do rąk odbiorców, są więc atrakcyjne wizualnie, starannie wydane, przejrzyste i łatwe w odbiorze. Wiedzą, jak istotne jest, aby odbiorca z łatwością mógł odnaleźć informację, której potrzebuje w danym momencie, dlatego ich informatory są tworzone z troską o łatwą nawigację.