Zoom – podstawowe informacje o komunikatorze

zoom dla firm

Zoom to popularna platforma, pozwalająca na organizację wideorozmów w sieci za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i przenośnych, a także urządzeń mobilnych. Jego system oparty jest na chmurze. Dzięki takiemu rozwiązaniu wszystkie wideokonferencje, wiadomości tekstowe i połączenia audio można przechowywać swobodnie pod określoną ścieżką. 

Wiele możliwości Zoom

To aplikacja jest dostępna już od 2011 roku i systematycznie zbiera coraz większą liczbę zwolenników. Dzięki szerokim możliwościom program ten jest traktowany jako aplikacja do użytku profesjonalnego. Wielu użytkowników wykorzystuje go również do celów prywatnych. Do celów służbowych lepiej wykupić licencje na zoom, które oferują szerokie możliwości usprawniające pracę. To tak naprawdę forma abonamentu kierowana do firm, a także placówek edukacyjnych, chcących wykorzystywać omawiany program do czynności służbowych. Użytkownicy indywidualni mają dostęp natomiast do wersji darmowej, oferującej szereg przydatnych funkcji. 

Zoom dla firm

Zoom w czasie pandemii okazał się świetnym sposobem, pozwalającym komunikować się w pracy z przełożonym, klientami i współpracownikami. W placówkach edukacyjnych program ten na stałe zagościł na PC i laptopach profesorów, nauczycieli oraz uczniów i studentów. Komunikator oparty jest na chmurze, co umożliwia organizację wieloosobowych spotkań, które mogą być obserwowane równocześnie przez 1000 widzów. Wykupując licencje na zoom, powyższe możliwości jeszcze się poszerzają. Wykupiony abonament pozwala zwiększyć pamięć programu i liczbę uczestników spotkania.

Podsumowanie

Ogólnie rzecz biorąc, funkcje zmieniają się w zależności od wykupionej licencji przez użytkownika. Platforma, nawet gdy działa w formie bezpłatnej to poprzez działanie w chmurze. W szkołach i korporacjach najlepiej sprawdza się komercyjna wersja, która pozwala na nagrywanie konferencji i rozmowy. Funkcja nagrywania spotkania jest szczególnie ceniona przez użytkowników, korzystających z zoom w celach biznesowych, ponieważ zamiast robienia czasochłonnych notatek można otworzyć materiał i przyswajać wygodnie informacje.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *